ابزار مورد استفاده، پرسشنامه گرایش به نوآوری سازمانی است. این پرسشنامه شامل سه بعد نوآوری تولیدی، نوآوری فرایندی و نوآوری اداری می باشد. این پرسشنامه با توجه به این سه طراحی شده و دارای۱۷ سوال می باشد .که ترکیبی از پرسشنامه های جیمنز-جیمنز و دیگران (۲۰۰۸)، پنیادز ۲۰۰۶)، پراجگو و سوهل (۲۰۰۶) (به نقل از چوپانی، ۱۳۹۰) می باشد.
هدف | بررسی سنجش نوآوری در سازمانها |
تعداد گویه ها | ۱۷ |
سال انتشار | ۱۳۹۰ |
مؤلفه ها |
نواوری فرایندی، نواوری تولیدی (خدماتی) و نوآوری اداری |
سوالات مربوط به هر مؤلفه | مشخص شده است |
روایی و پایایی | دارد |
تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها | دارد |
منبع | دارد |
فرمت فایل | word |