پرسشنامه حاضر روش های مختلف تدریس –روش تدریس مستقیم و روش تدریس اجتماعی – را مورد بررسی قرار می دهد. این پرسشنامه شامل ۳۶ گویه می باشد و بر مبنای طیف ۵ تایی لیکرت طراحی گردیده است. این پرسشنامه دارایی پایایی می باشد و منبع آن نیز در داخل فایل مشخص شده است.
هدف | بررسی سنجش روش های مختلف تدریس |
تعداد گویه ها | ۳۶ |
سال انتشار | ۱۳۹۳ |
مؤلفه ها |
دو مولفه (روش تدریس مستقیم و روش تدریس اجتماعی) |
سوالات مربوط به هر مؤلفه | مشخص شده است |
روایی و پایایی | دارد |
تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها | دارد |
منبع | دارد |
فرمت فایل | word |