به منظور سنجش عوامل مؤثر بر بهبود کیفیت آموزش، از پرسشنامه نام آوران(۱۳۹۲) استفاده شده است. این پرسشنامه شامل ۴۱گویه می باشد. این عوامل شامل – نگرش مثبت نسبت به کار و سازمان، توان و مهارت فردی، مدرسین، امکانات و تجهیزات ، نوع محتوای آموزشی و … – می باشد.
هدف | بررسی سنجش عوامل موثر بر بهبود کیفیت آموزش |
تعداد گویه ها | ۴۱ |
سال انتشار | ۱۳۹۲ |
مؤلفه ها |
هفت مولفه (نگرش مثبت نسبت به کار و سازمان، توان و مهارت فردی، امکانات و تجهیزات، نوع محتوای آموزشی و .. ) |
سوالات مربوط به هر مؤلفه | مشخص شده است |
روایی و پایایی | دارد |
تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها | دارد |
منبع | دارد |
فرمت فایل | word |