ابزار مورد استفاده، پرسشنامه کیفیت آموزش می باشد. این پرسشنامه توسط کلانتری (۱۳۹۴) ساخته شده است و ۲۰ گویه می باشد. این پرسشنامه شامل ابعاد كيفيت عملكرد،كيفيت تدريس، كيفيتمدرسان و كيفيت منابع اختصاص يافتة می باشد
هدف | بررسی سنجش کیفیت آموزش در مدارس |
تعداد گویه ها | ۲۰ |
سال انتشار | ۱۳۹۴ |
مؤلفه ها |
چهارمولفه(كيفيت عملكرد،كيفيت تدريس، كيفيتمدرسان و كيفيت منابع اختصاص يافتة) |
سوالات مربوط به هر مؤلفه | مشخص شده است |
روایی و پایایی | دارد |
تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها | دارد |
منبع | دارد |
فرمت فایل | word |