پرسشنامه تفکر انتقادی دانش آموزان

ابزار مورد استفاده، پرسشنامه تفکر انتقادی دانش آموزان  می باشد که توسط رحایی (۱۳۹۳) ساخته شده است.  این پرسشنامه بر مبنای مدل تفکر انتقادی کالیفرنیا  و بر اساس طیف پنج تایی لیکرت ساخته شده است و دارای پنج مولفه؛ تحلیل (تفسیر)، ارزشیابی، استنباط، استدلال قیاسی و استدلال استنباطی می باشد. این پرسشنامه همچنین دارای ۲۶ گویه است.
هدف بررسی سنجش میزان تفکر انتقادی در میان دانش آموزان
تعداد گویه ها ۲۶
سال انتشار ۱۳۹۳
مؤلفه ها

پنج مولفه (تفسیر، ارزشیابی، استنباط، استدلال قیاسی و استدلال استنباطی)

سوالات مربوط به هر مؤلفه مشخص شده است
روایی و پایایی دارد
تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها دارد
منبع دارد
فرمت فایل word
RIAL 50,000 – خرید