پرسشنامه کارآفرینی آنتونیک و هیستریچ

برای سنجش کارآفرینی سازمانی از پرسشنامه  کارآفرینی سازمانی آنتونیک و هیستریچ( ۲۰۰۳)، استفاده شده است که شامل مؤلفه های کسب و کار جدید، نوآوری در فرایند، نوآوری در محصولات و خدمات، خودتجدیدی، پیشگامی، رقابت تهاجمی، ریسک پذیری، می باشد. و در ۲۵ گویه طراحی گردیده است.

هدف بررسی سنجش میزان کارآفرینی سازمانی بر مبنای  الگوی آنتونیک و هیستریچ(۲۰۰۳)
تعداد گویه ها ۲۵
سال انتشار ۲۰۰۳
مؤلفه ها

شش مؤلفه(نوآوری در محصولات و خدمات،پیشگامی،ریسک پذیری، خودتجدیدی، رقابت تهاجمی و کسب و کار جدید)

سوالات مربوط به هر مؤلفه مشخص شده است
روایی و پایایی دارد
تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها دارد
منبع دارد
فرمت فایل word
RIAL 35,000 – خرید