برای سنجش کارآفرینی سازمانی از پرسشنامه کارآفرینی سازمانی آنتونیک و هیستریچ( ۲۰۰۳)، استفاده شده است که شامل مؤلفه های کسب و کار جدید، نوآوری در فرایند، نوآوری در محصولات و خدمات، خودتجدیدی، پیشگامی، رقابت تهاجمی، ریسک پذیری، می باشد. و در ۲۵ گویه طراحی گردیده است.
هدف | بررسی سنجش میزان کارآفرینی سازمانی بر مبنای الگوی آنتونیک و هیستریچ(۲۰۰۳) |
تعداد گویه ها | ۲۵ |
سال انتشار | ۲۰۰۳ |
مؤلفه ها |
شش مؤلفه(نوآوری در محصولات و خدمات،پیشگامی،ریسک پذیری، خودتجدیدی، رقابت تهاجمی و کسب و کار جدید) |
سوالات مربوط به هر مؤلفه | مشخص شده است |
روایی و پایایی | دارد |
تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها | دارد |
منبع | دارد |
فرمت فایل | word |