پرسشنامه کنش های ترجیحی تدریس

 ابزار مورد استفاده، پرسشنامه کنش های ترجیحی تدریس می باشد. این پرسشنامه توسط شیروانی(۱۳۹۲) ساخته شده است و ۲۷ گویه می باشد. این پرسشنامه شامل ابعاد کنش منطقی، کنش روانشناسانه و کنش اخلاقی می باشد
هدف بررسی سنجش  کنش های ترجیحی تدریس
تعداد گویه ها ۲۷
سال انتشار ۱۳۹
مؤلفه ها

سه مولفه (کنش های منطقی، کنش های روانشناسانه و کنش های اخلاقی)

سوالات مربوط به هر مؤلفه مشخص شده است
روایی و پایایی دارد
تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها دارد
منبع دارد
فرمت فایل word
RIAL 50,000 – خرید