ابزار مورد استفاده، پرسشنامه رضایت مشتریان رامپرساد (۱۳۸۹) می باشد که پنج بعد مشتریان، رهبری، سیاست، کالاها و خدمات و مدیریت منابع انسانی را مورد سنجش قرار می دهد. این پرسشنامه سشامل ۳۷ گویه می باشد و بر اساس طیف پنج تایی لیکرت طراحی گردیده است.
هدف | بررسی سنجش رضایت مشتریان |
تعداد گویه ها | ۳۷ |
سال انتشار | ۱۳۸۹ |
مؤلفه ها | پنج مولفه (مشتریان، رهبری، سیاست، کالاها و خدمات و مدیریت منابع انسانی) |
سوالات مربوط به هر مؤلفه | مشخص شده است |
پایایی | دارد |
تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها | دارد |
منبع | دارد |
فرمت فایل | word |