پرسشنامه رضایت مشتریان

ابزار مورد استفاده، پرسشنامه رضایت مشتریان رامپرساد (۱۳۸۹) می باشد که پنج بعد مشتریان، رهبری، سیاست، کالاها و خدمات و مدیریت منابع انسانی را مورد سنجش قرار می دهد. این پرسشنامه سشامل ۳۷ گویه می باشد و بر اساس طیف پنج تایی لیکرت طراحی گردیده است.
هدف بررسی سنجش رضایت مشتریان
تعداد گویه ها ۳۷
سال انتشار ۱۳۸۹
مؤلفه ها پنج مولفه (مشتریان، رهبری، سیاست، کالاها و خدمات و مدیریت منابع انسانی)
سوالات مربوط به هر مؤلفه مشخص شده است
 پایایی دارد
تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها دارد
منبع دارد
فرمت فایل word
RIAL 35,000 – خرید