پرسشنامه هویت سازمانی چنی (۱۹۸۳)

ابزار مورد استفاده، پرسشنامه هویت سازمانی چنی (۱۹۸۳) می باشد. این پرسشنامه شامل ۱۸ سوال می باشد و بر اساس طیف ۵ تایی لیکرت طراحی می گردد. این پرسشنامه شامل ابعاد عضویت یا احساس همبستگی، وفاداری یا حمایت از سازمان و مشابهت یا ادراک مشخصه های مشترک می باشد.

  هدف بررسی هویت سازمانی
تعداد گویه ها ۱۸
سال انتشار ۱۹۸۳
مؤلفه ها

سه مولفه (عضویت یا احساس همبستگی، وفاداری یا حمایت از سازمان و مشابهت یا ادراک مشخصه های مشترک)

سوالات مربوط به هر مؤلفه مشخص شده است
روایی و پایایی دارد
تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها دارد
منبع دارد
RIAL 30,000 – خرید