پرسشنامه اهمالکاری تحصیلی توسط سواری (۱۳۹۱) طراحی گردیده است. این پرسشنامه شامل سه بعد – اهمالکاری عمدی، اهمالکاری ناشی از خستگی و اهمالکاری ناشی از بی برنامگی- می باشد؛ این پرسشنامه شامل ۱۲ گویه می باشد که بر مبنای طیف ۵ تایی لیکرت طراحی گردیده است.
هدف | بررسی میزان مولفه های اهمالکاری تحصیلی در بین دانش آموزان |
تعداد گویه ها | ۱۲ |
سال انتشار | ۱۳۹۱ |
مؤلفه ها |
سه مؤلفه (اهمالکاری عمدی، اهمالکاری ناشی از خستگی و اهمالکاری ناشی از بی برنامگی) |
سوالات مربوط به هر مؤلفه | مشخص شده است |
روایی و پایایی | دارد |
تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها | دارد |
منبع | دارد |
فرمت فایل | word |