پرسشنامه روابط عمومی ادراک شده توسط حیدر زاده و ترابی فارسانی (۲۰۱۱) طراحی شده است. این پرسشنامه شامل ۸ گویه می باشد و بر اساس مقیاس پنج گزینه ای لیکرت (کاملاً مخالفم -۱ تا کاملاً موافقم-۵) نمره گذاری میشود.
هدف | بررسی میزان بکارگیری روابط عمومی در سازمان |
تعداد گویه ها | ۸ |
سال انتشار | ۲۰۱۱ |
مؤلفه ها |
فاقد مولفه |
سوالات مربوط به هر مؤلفه | ندارد |
روایی و پایایی | دارد |
تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها | دارد |
منبع | دارد |
فرمت فایل | word |