این پرسشنامهبرنامه درسی پنهان بر مبنای پژوهش تقی پور و غفاری (۱۳۸۸) طراحی شده است و شامل پنج بعد –ساختار فيزيكي مدرسه، جو اجتماعي مدرسه، روابط موجود در مدرسه، فناوری اطلاعات و ارتباطات و مکانیسم تشویق و تنبیه می باشد. پرسشنامه شامل ۳۰ سوال می باشد و با استفاده طیف ۵ تایی لیکرت از خيلي زیاد تا خيلي کم مورد سنجش قرار مي دهد.
هدف | بررسی میزان بکارگیری مؤلفه های برنامه درسی پنهان در مدارس |
تعداد گویه ها | ۳۰ |
سال انتشار | ۱۳۸۸ |
مؤلفه ها |
پنج بعد (ساختار فيزيكي مدرسه، جو اجتماعي مدرسه، روابط موجود در مدرسه، فناوری اطلاعات و ارتباطات و مکانیسم تشویق و تنبیه ) |
سوالات مربوط به هر مؤلفه | مشخص شده است |
روایی و پایایی | دارد |
تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها | دارد |
منبع | دارد |