ابزار مورد استفاده، پرسشنامه عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان می باشد که بر اساس مدل برهاني و همکاران (۱۳۹۳) طراحی گردیده است. این عوامل شامل چهار بعد تصویر سازمانی، تصویر نام تجاری، کیفیت خدمات و رضایت مشتریان می باشد که بر مبنای طیف ۵ تایی لیکرت طراحی گردیده است
هدف | بررسی میزان بکارگیری عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان |
تعداد گویه ها | ۳۹ |
سال انتشار | ۱۳۹۳ |
مؤلفه ها |
۴ مولفه ( ابعاد -تصویر نام برند، تصویر سازمان، رضایت مشتریان و کیفیت خدمات) |
سوالات مربوط به هر مؤلفه | مشخص شده است |
روایی و پایایی | دارد |
تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها | دارد |
منبع | دارد |
فرمت فایل | word |