پرسشنامه بازاریابی اجتماعی بر اساس مدل کاتلر(۱۹۹۸) ساخته شده است. این پرسشنامه شامل ۱۸ سوال می باشد. پرسشنامه مذکور شامل سه بعد (منافع جامعه، منافع مشتری و منافع سازمان) می باشد. پرسشنامه بر مبنای طیف پنج تایی لیکرت ساخته شده است.
هدف | بررسی میزان بکارگیری مؤلفه های بازاریابی اجتماعی |
تعداد گویه ها | ۱۸ |
سال انتشار | ۱۹۹۸ |
مؤلفه ها |
سهبعد (منافع جامعه، منافع مشتری و منافع سازمان ) |
سوالات مربوط به هر مؤلفه | مشخص شده است |
روایی و پایایی | دارد |
تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها | دارد |
منبع | دارد |
فرمت فایل | word |