پرسشنامهاستراتژی رقابتی توسط سانتوس ویجاندی و همکاران(۲۰۱۲) ساخته شده است. این پرسشنامه شامل ۹سوال می باشد. پرسشنامه مذکور شامل سه بعد (استراتژی تمایز، استراتژی تمرکز و استراتژی رهبری قیمت ) می باشد. پرسشنامه بر مبنای طیف پنج تایی لیکرت ساخته شده است.
هدف | بررسی میزان بکارگیری مؤلفه های استراتژی رقابتی |
تعداد گویه ها | ۹ |
سال انتشار | ۲۰۱۲ |
مؤلفه ها |
پنج بعد (استراتژی تمایز، استراتژی تمرکز و استراتژی رهبری قیمت ) |
سوالات مربوط به هر مؤلفه | مشخص شده است |
روایی و پایایی | دارد |
تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها | دارد |
منبع | دارد |
فرمت فایل | word |