پرسشنامه رابطه گرایی در کانال های بازارگرایی توسط پاسوان و همکاران( ۲۰۱۱) ساخته شده است. این پرسشنامه شامل ۱۴ گویه است و بر مبنای طیف ۵ تایی لیکرت طراحی گردیده است. پرسشنامه مذکور شامل سه بعد همبستگی، یکپارچگی نقش و تقابل می باشد
هدف | بررسی وضعیت رابطه گرایی در کانال های بازارگرایی |
تعداد گویه ها | ۱۴ |
سال انتشار | ۲۰۱۱ |
مؤلفه ها |
سه بعد(همبستگی، یکپارچگی نقش و تقابل ) |
سوالات مربوط به هر مؤلفه | مشخص شده است |
روایی و پایایی | دارد |
تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها | دارد |
منبع | دارد |
فرمت فایل | word |